X-90, το πρώτο διθέσιο SUV coupe στον κόσμο

Το 1995 η Suzuki ανέπτυξε το X-90, ένα διθέσιο SUV coupe βασισμένο στην πρώτη γενιά VITARA. Η χαρακτηριστική μάσκα του X-90 και τα φουσκωτά πλαϊνά, χαρακτηριστικό στοιχείο για πολλά σπορ αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με ένα πλήρες σύστημα 4WD συντέλεσαν για να δημιουργηθεί ένα νέο είδος SUV.

Τα σκληροτράχηλα εδάφη αναδεικνύουν τις επιδόσεις του VITARA, όπως φαίνεται σε πολλά rallies.

Αυστραλιανό σαφάρι

Μόλις η πρώτη γενιά VITARA έκανε την εμφάνισή της άρχισε να αποδεικνύει τη τόλμη της σε εκτός δρόμου διοργανώσεις, αποκτώντας τον τίτλο Best in Class στο Αυστραλιανό Safari. Μέσα στην ατελείωτη έκταση της “κόκκινης γης” της αυστραλιανής υπαίθρου, το VITARA απέδειξε την απόδοση και την αντοχή του ως όχημα off-road.

Ράλι Ντακάρ

Η δεύτερη γενιά του VITARA άφησε το σημάδι της στο Ράλι Ντακάρ, ένα απαιτητικό ράλι στις ερήμους της δυτικής Αφρικής. Μεγαλύτερο σε μέγεθος από την πρώτη γενιά του VITARA, η δεύτερη γενιά ήταν σε θέση να μεταφέρει εκατοντάδες λίτρα βενζίνης, με τη δύναμη να ανταγωνίζεται σε ταχύτητες ράλι σε ερήμους και άλλα πετρώδη περιβάλλοντα. Προκαλώντας ακόμη και τους τεράστιους αμμόλοφους της Σαχάρας, το VITARA απέδειξε τις δυνατότητές του στις εκτός δρόμου επιδόσεις.

Ράλι Μπόρνεο

Η πρώτη γενιά VITARA κατέκτησε επίσης τις εντυπώσεις στο ράλι του Borneo, το πρώτο εκτός δρόμου ράλι της Ασίας, το οποίο λαμβάνει χώρα στο Μαλαισιανό Μπόρνεο. Σε οροπέδια και παράκτια τροπικά δάση, που μετατρέπονται σε καταρράκτες λάσπης όταν χτυπήσουν οι τροπικές καταιγίδες, το Ράλι Μπόρνεο αποτελεί μία από τις πιο απαιτητικές δοκιμές και απόδειξη της πραγματικής αξίας οποιουδήποτε συστήματος 4WD.

Ασιατικό Ράλι εκτός δρόμου

Αυτό το εκτός-δρόμου ράλι διαδραματίζεται σε τέσσερις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας: Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Μιανμάρ και Βιετνάμ. Σε αντίθεση με τα ράλι ταχύτητας σε επίπεδα εδάφη, το εκτός-δρόμου ράλι της Ασίας περιλαμβάνει εξαντλητικούς αγώνες σε τροπικά δάση. Κάθε όχημα ξεπερνάει τις δυνατότητές του, δοκιμάζοντας όχι μόνο τις εκτός δρόμου επιδόσεις αλλά και τις επιδόσεις σε ιδιαίτερα απαιτητικά, λασπώδη, απάτητα εδάφη. Η πρώτη, η δεύτερη και η τρίτη γενιά του VITARA κυριαρχούν σε αυτό το κλασικό ασιατικό ράλι.

Trans Asia Trophy

Το VITARA ανταγωνίστηκε όχι μόνο στην ταχύτητα αλλά και στην απόλυτη αντοχή στα μονοπάτια όπου δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα συνηθισμένα αυτοκίνητα. Το Trans Asia Trophy δοκίμασε τις off-road ικανότητες κάθε αυτοκινήτου με απαιτητικές διαδρομές σε δασικούς δρόμους, και ορμητικά νερά ποταμών, την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πλοηγού, καθώς και την απόκριση σε δύσκολες καταστάσεις όπως η ρυμούλκηση. Σε κάθε δοκιμή, το VITARA κέρδισε όλα τα σημεία.

Ίδιο αυτοκίνητο, διαφορετικό όνομα

Παρόλο που το VITARA είναι το παγκόσμιο όνομα του μοντέλου, σε ορισμένες αγορές διατίθεται με διαφορετικά ονόματα. Στην Ιαπωνία το VITARA διατίθεται ως Escudo, ενώ στη Βόρεια Αμερική η πρώτη γενιά ήταν γνωστή ως Sidekick. Η επιλογή του ονόματος "VITARA" ήταν εμπνευσμένη από την αγγλική λέξη "vital", που σημαίνει «ζωτικός».

Suzuki 4WD Fan Clubs

Η Αυστραλία φιλοξενεί πολυάριθμα Suzuki 4WD fan clubs. Στην ενδοχώρα της Αυστραλίας συναθροίζονται ιδιοκτήτες VITARA και άλλων τετρακίνητων μοντέλων Suzuki διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα σε απαιτητικές εξορμήσεις. Οι οδηγοί που αφήνουν την πόλη για να επισκεφθούν μακρινές, έρημες και άγριες περιοχές απαιτούν την αξιοπιστία και την ικανότητα που προσφέρει ένα τετρακίνητο όχημα, ώστε να φτάσουν με ασφάλεια στον προορισμό τους.

Αποκλειστικά στην Ινδία: Το VITARA BREZZA

Το VITARA BREZZA είναι το πρώτο μοντέλο Suzuki που αναπτύχθηκε στην Ινδία. Κατασκευάζεται και διατίθεται αποκλειστικά στην Ινδία και τις γειτονικές χώρες. Από την κυκλοφορία του το Μάρτιο του 2016, το VITARA BREZZA έγινε το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην κατηγορία του, με πωλήσεις άνω των 300.000 μονάδων και κατακτώντας πολυάριθμα βραβεία του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του ινδικού αυτοκινήτου της χρονιάς.

Pikes Peak International Hill Climb

Κάθε χρόνο από το 1994 έως το 2008, η Suzuki έπαιρνε μέρος με το VITARA στο Pikes Peak International Hill Climb, έναν αγώνα που διεξάγεται κάθε χρόνο στην Αμερικανική πολιτεία του Κολοράντο. Όπως υποδηλώνει το όνομα, αυτό το γεγονός είναι ένας αγώνας μέχρι την κορυφή του Pikes Peak, ενός βουνού με υψόμετρο 4.301 μ. στο Κολοράντο Rockies. Για να συμμετάσχει σε αυτήν την εξαντλητική διαδρομή, γνωστή και ως "Ο αγώνας δρόμου προς τα σύννεφα", η Suzuki τροποποίησε το VITARA ολοκληρωτικά. Αυτή η σκληρή δουλειά ανταμείφθηκε εξασφαλίζοντας την απόλυτη νίκη.

XL7, η ναυαρχίδα της γκάμας VITARA

Το XL7 εμφανίζεται στη σκηνή το 2001 για να αλλάξει τα δεδομένα παρουσιάζοντας για πρώτη φορά μία διάταξη 3 σειρών καθισμάτων, η οποία βασίζεται στο μεγαλύτερο μεταξόνιο της δεύτερης γενιάς VITARA. Παραδόξως, για ένα όχημα με ευρύχωρη καμπίνα επτά θέσεων, το XL7 διαθέτει εξαιρετικές εκτός-δρόμου επιδόσεις. Αν και η πρώτη γενιά διέθετε κινητήρα 2.7L V6, η Suzuki στη δεύτερη γενιά του VITARA προχώρησε σε σημαντική αύξηση της χωρητικότητας σε 3.6L – τον μεγαλύτερο V6 κινητήρα που είχε ποτέ.

VITARA Owner’s Club

Το VITARA έχει εμπνεύσει τα Suzuki Club σε όλες τις χώρες του κόσμου. Μεταξύ αυτών είναι το Club VITARA στο Περού. Οι ιδιοκτήτες VITARA συναντιούνται για να περιηγηθούν στους αμμόλοφους και τα τροπικά δάση αυτού του έθνους των Άνδεων, βιώνοντας τη συντροφικότητα να αντιμετωπίζουν μαζί την άγρια και αφιλόξενη ​​ύπαιθρο, ενώ απολαμβάνουν τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία του VITARA. Παρόμοιες λέσχες ιδιοκτητών υπάρχουν στην Ινδονησία, τις Φιλιππίνες, τη Χιλή και σε πολλές άλλες χώρες.