Suzuki Green Technologies
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επέκταση του SUZUKI GREEN, στις νέες τεχνολογίες επόμενης γενιάς που είναι φιλικές προς το περιβάλλον, εξασφαλίζοντας χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, οι οποίες εφαρμόζονται στην πράξη στη γκάμα οχημάτων της εταιρείας.
Η δυναμική τεχνολογία HYBRID που δημιούργησε η Suzuki, χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG - Integrated Starter Generator) για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Βελτιώνει την οικονομία καυσίμου υποστηρίζοντας μερικώς τον βενζινοκινητήρα, αναπληρώνοντας το επιπλέον καύσιμο που απαιτείται κατά τις υψηλές σε κατανάλωση συνθήκες, όπως η εκκίνηση από στάση και η επιτάχυνση.
Η χρήση της ηλεκτρογεννήτριας ISG συνδυάζεται αρμονικά με μια συμπαγή, ταχείας φόρτισης μπαταρία ιόντων λιθίου, που αποθηκεύει την ανακτημένη από το σύστημα πέδησης ενέργεια, χωρίς να απορροφά επιπλέον ενέργεια από τον κινητήρα και παρέχοντας όποτε χρειαστεί υποβοήθηση στον κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα το φορτίο κατά το φρενάρισμα.
Αποτελεί την εξέλιξη του Engine Auto Start Stop System από τη Suzuki, καθώς «επεκτείνει» τη λειτουργία του, σβήνοντας τον κινητήρα όταν το όχημα φτάνει τα 13km/h κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, προσφέροντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη μείωση στην κατανάλωση καυσίμου.
Η Suzuki εξέλιξε ένα νέο σύστημα air condition, που χρησιμοποιεί την ψυκτική ουσία “ECO-COOL” προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και βελτιώνοντας την ικανότητα ψύξης. Ενώ το air condition λειτουργεί και το αυτοκίνητο κινείται, η ψυκτική ουσία ψύχεται καθώς ο κρύος αέρας περνά από αυτήν. Όταν το αυτοκίνητο βρεθεί σε λειτουργία IDLING STOP, το air condition σταματά τη λειτουργία του όμως o κρύος αέρας εξακολουθεί να διανέμεται στην καμπίνα των επιβατών λόγω της ψύξης του από την ψυκτική ουσία “ECO COOL”.
Πρόκειται για τεχνολογία που έχει ήδη εφαρμοστεί σε κινητήρες σκαφών της Suzuki και χρησιμοποιεί ένα αυτόματο σύστημα πρόβλεψης της ανάγκης του κινητήρα σε αέρα προκειμένου να επιτύχει την ιδανική αναλογία μίγματος καυσίμου-αέρα, και να επιτρέψει τη λειτουργία του με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Χάρη στο Total Effective Control Technology η Suzuki έχει επιτύχει όχι απλά την μείωση του βάρους των οχημάτων της, και άρα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, αλλά και την εξασφάλιση κορυφαίας αξιολόγησης στις δοκιμές πρόσκρουσης, χάρη στη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής.