Η ιστορία της SUZUKI

Η ιστορία της SUZUKI

Χρειάστηκαν περισσότερα από 100 χρόνια, ώστε να γίνει η Suzuki ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων η εταιρεία απέδειξε την αξία της, προσφέροντας καινοτόμες τεχνολογίες και ποιοτικά μοντέλα αυτοκινήτων, τα οποία βελτίωσαν αισθητά την καθημερινότητά αυτών που επέλεξαν και επιλέγουν να την εμπιστευτούν.

2016

Συνεργασία με HAKUTO

Η Suzuki υπογράφει συμφωνία εταιρικής συνεργασίας με την HAKUTO, για την εξερεύνηση της Σελήνης με την προσεδάφιση ενός ρομποτικού διαστημικού σκάφους, τη διάνυση 500 μέτρων στην επιφάνειά της, και την αποστολή φωτογραφιών υψηλής ευκρίνειας και βίντεο.

H Τετρακίνηση Suzuki αποκτά ταυτότητα

Με σχεδόν 50 χρόνια εμπειρίας, η Suzuki επαναπροσδιόρισε την τεχνολογία 4WD με την επωνυμία ALLGRIP για να προσφέρει ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη, ικανοποίηση και ευρύτερο ορίζοντα σε όλους τους πελάτες μας.
Η Suzuki καθιστά τώρα δυνατό για κάθε πελάτη να επιλέξει μια παραλλαγή ALLGRIP που ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής τους από τις παρακάτω επιλογές:
Το ALLGRIP AUTO, δίνει στον οδηγό την ηρεμία στην καθημερινή οδήγηση, ειδικά όταν οδηγείτε σε ολισθηρούς δρόμους ή χιονισμένες επιφάνειες.
Το ALLGRIP SELECT, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις τρόπους οδήγησης, ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου ή τις συνθήκες.
Το ALLGRIP PRO επιτρέπει στον οδηγό να ξεπεράσει τα όρια και να εξερευνήσει το άγνωστο, με το σύστημα τετρακίνησης.

2015

Ο θρύλος ξαναγεννιέται – NEO Suzuki VITARA

Το νέο Suzuki VITARA λανσάρεται στην ελληνική αγορά. Ενστικτωδώς, χωρίς προσπάθεια ή επιτήδευση το νέο μοντέλο μαγνητίζει κάθε οδηγό, συνδυάζοντας design με μνήμη, αναφορές από το επιτυχημένο παρελθόν και την δυναμική πρόταση αισθητικής για το μέλλον. Το ολοκαίνουργιο VITARA έκανε το ντεμπούτο του στο Mondial de l'automobile de Paris 2014 και προστέθηκε στη σύνθεση του ALLGRIP που έκανε το ντεμπούτο του με το S-CROSS και από τότε κέρδισε μεγάλη φήμη.

2013

ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΝΕΟ S-CROSS

Το νέο μοντέλο Suzuki S-CROSS συστήνεται στην ελληνική αγορά έτοιμο να προσφέρει σε κάθε οδηγό την αυθεντική περιπέτεια όποιος και εάν είναι ο προορισμός. Υπό την κατεύθυνση του SX4 το S-CROSS αποτελεί την πρόταση της Suzuki για το βέλτιστο τετρακίνητο. Το σύστημα ALLGRIP βασισμένο στην ιστορία και την εμπειρία της Suzuki στην τετρακίνηση προσφέρει όχι μόνο βελτιωμένη απόδοση αλλά συνδυάζει έξοχα τρεις βασικές αξίες της οδήγησης σήμερα: Διασκέδαση στην οδήγηση, Αξιοπιστία, και Μέγιστη απόδοση. Η τετρακίνηση έχει αποκτήσει διευρυμένη αξία και δεν είναι πλέον μόνο για συγκεκριμένες καταστάσεις ή συγκεκριμένες χρήσεις, αλλά μια τεχνολογία για "όλους" που μπορεί να φανεί χρήσιμη σε διάφορα είδη καιρικών συνθηκών ή επιφανειών οδοστρώματος.

2011

Το πιο γρήγορο παγκοσμίως

Με super sport εμφάνιση το Suzuki SX4 κάνει παγκόσμιο ρεκόρ και γίνεται το γρηγορότερο στον κόσμο. Δάκρυα χαράς στη γραμμή του τερματισμού για τον χρόνο ρεκόρ 9.51.278.

Περιβάλλον

Το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου στον κόσμο που εγκρίθηκε από την ΕΕ, είναι το πρωτοποριακό και φιλικό προς το περιβάλλον σκούτερ Burgman.

2010

Παγκόσμιο ρεκόρ

Το Kizashi θέτει νέο ρεκόρ ταχύτητας γης: Ένα τροποποιημένο Kizashi φτάνει τα 327,855 χλμ/ώρα στις αλυκές του Bonneville στη Γιούτα. Νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των σπορ επιβατικών αυτοκινήτων.

Πρωτιά

Εορτασμός των 50 χρόνια της Suzuki στους αγώνες.
Η Πρώτη MotoGP μοτοσικλέτα για τον αγώνα ΤΤ είναι το μοντέλο GSV-R.

2009

2009: Μοναδική σχεδίαση

DC Παπούτσια Suzuki για μοτοσικλέτες motocross. Οι αναβάτες motocross Travis Pastrana και Ken Block φόρεσαν παπούτσια DC, αντί για λάστιχα σε μοτοσικλέτα και την οδήγησαν σε χωματόδρομο.

100 χρόνια

H Suzuki φτάνει τα εκατό της χρόνια, γεμάτα με καινοτομίες και επιτυχίες.

Πρακτικό και Sport

Η Suzuki αποκαλύπτει την τελευταία της δημιουργία, το Suzuki Kizashi, το οποίο είναι προς πώληση σε επιλεγμένες χώρες. Το σπορ και παράλληλα κομψό sedan σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί άλλα, μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητα και κυκλοφόρησε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

2007

1η σε μερίδιο αγοράς η Ελλάδα

Το 2007 η Suzuki στην Ελλάδα αγγίζει μερίδιο αγοράς 5,7% σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία και γίνεται ο ηγέτης των πωλήσεων Suzuki στην Ευρώπη.

2005

Παγκόσμιος Πρωταθητής

Ο οδηγός Troy Corser κερδίζει το πρωτάθλημα το 2005, δίνοντας στην Suzuki τον πρώτο της τίτλο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα superbikes.

Διασκέδαση

Το Swift ανακυρήσεται Αυτοκίνητο της Χρονιάς με ένα ειδικό βραβείο - επίτευγμα, ως «το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο της Χρονιάς» της Ιαπωνίας.

2004

Δυναμική κομψότητα

Swift: Η δεύτερη γενιά Swift κάνει την είσοδό του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το νέο Swift σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη κλασσικό μοντέλο και γίνεται πιο σπορ και κομψό.

Πρωταθλητής

Ο John Reynolds παίρνει τη θέση του πρωταθλητή superbike στη Βρετανία για τρίτη φορά, με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1000κ. εκ.

2002

Καινοτομία

Η Suzuki αναπτύσσει το πρώτο άμεσου ψεκασμού τούρμπο κινητήρα για μικρά οχήματα.

Το Top Gear φιλοξενεί στην πίστα δοκιμών το Suzuki Liana ως ένα από τα αυτοκίνητα με τις πιο λογικές τιμές. Πολλές διασημότητες κόσμησαν την εκπομπή, συμπεριλαμβανομένων των Michael Gambon, Michael McIntyre και Jimmy Carr με τον ταχύτερο γύρο από μη επαγγελματίες να κερδίζεται από την Ellen McArthur, συμπληρώνοντας το γύρο σε μόλις 1 λεπτό 46,7 δευτερόλεπτα.

Διασημότητα

Το Top Gear φιλοξενεί στην πίστα δοκιμών το Suzuki Liana ως ένα από τα αυτοκίνητα με τις πιο λογικές τιμές. Πολλές διασημότητες κόσμησαν την εκπομπή, συμπεριλαμβανομένων των Michael Gambon, Michael McIntyre και Jimmy Carr με τον ταχύτερο γύρο από μη επαγγελματίες να κερδίζεται από την Ellen McArthur, συμπληρώνοντας το γύρο σε μόλις 1 λεπτό 46,7 δευτερόλεπτα.

2000

80 χρόνια

Για τον εορτασμό των 80-χρόνων της Suzuki, η εταιρεία δημιουργεί την Εκπαίδευση Suzuki και Ιδρύματος Πολιτισμού. Το ίδρυμα προσφέρει υποτροφίες σε μαθητές λυκείου και τους αποφοίτους που ζουν στην Shizuoka Prefecture, που εξαιτίας της οικονομικής δυσπραγίας δεν είναι σε θέση να συνεχίσουν τις σπουδές τους.

1996

Πρώτη η Ελλάδα

Η Suzuki βραβεύει την Ελλάδα, σαν την καλύτερη αντιπροσωπεία Suzuki στην Ευρώπη και την ανακηρύσσει πρότυπο οργάνωσης και λειτουργίας για όλες τις Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες Suzuki.

1995

Επέκταση

Η Suzuki εγκαινιάζει τα νέα γραφεία της στην Κίνα και νέες μονάδες παραγωγής στην Αίγυπτο και Ουγγαρία.

1990

Ανάπτυξη

H εταιρία και οι καινοτομίες Suzuki αρχίζουν και επεκτείνοται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης αποκτά το σημερινό της όνομα: Suzuki Motor Corporation.

1989

Ορόσημο

Ένα πρωτοποριακό επίτευγμα 10 εκατομμυρίων οχημάτων Suzuki σε όλο τον κόσμο έχει επιτευχθεί.

1988

Το Grand Vitara

Γνωστό παγκοσμίως με ποικίλα ονομάτων, όπως Suzuki Escudo ή Sidekick ή Geo Tracker, παρουσιάζεται στην παγκόσμια αγορά το Grand Vitara, που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του μικρού αυτοκινήτου και του παραδοσιακού 4x4. Η εικόνα των τετρακίνητων αυτοκινήτων, αλλάζει μια για πάντα.

1986

Νέο ρεκόρ

Η Suzuki Αμερικής εγκαστάθηκε στην Brea και η συνολική παραγωγή αυτοκινήτων Suzuki εκτός Ιαπωνίας, φτάνει στα 2 εκατομμύρια μονάδες.

1985

Τεχνολογία GSX-R

Πρεμιέρα για την μοτοσικλέτα GSX-R 750cc, το πρώτο μοντέρνο αγωνιστικό αντίγραφο που παρουσιάστηκε. Αυτή η σπορ μοτοσικλέτα μπαίνει στην αγορά με αρκετές αξιώσεις, δεδομένου ότι είναι πλήρης από αγωνιστική τεχνολογία, αλλά και σε προσιτή τιμή. Είναι η μόνη 750 κ.εκ. σπορ μοτοσικλέτα που υπάρχει ακόμα στην αγορά την Αγγλίας.

1984

Πετυχημένη

Η Suzuki κερδίζει το "δέκατο διαδοχικό πρωτάθλημα οδηγών" γράφοντας ιστορία στο παγκόσμιο Grand Prix Motor Cross».

1983

Το Swift

Λανσάρισμα του Swift: Κάνοντας πρεμιέρα το 1983 στην έκθεση αυτοκινήτων του Tokyo, το Swift ξεκινάει την πορεία του με πολλά διαφορετικά ονόματα σε όλο τον κόσμο. Ξεκινόντας από το όνομα Geo Metro έως το Margalla. Αρχικά ξεκίνησε ως supermini ή supercompac και στη συνέχεια, η επιτυχία του, το εξέλιξε σε hatchback, σε sedan και cabriolet.

1982

Εφεύρεση All-Terrain

Το πρώτο όχημα για όλους τους δρόμους: Η Suzuki καινοτομεί στην μετακίνηση, με την ανακάλυψη του πρώτου τετρακίνητου οχήματος.

1980

Εξέλιξη

Η Suzuki στην Αυστραλία: Η Suzuki Αυστραλίας Pty.Ltd (μια κοινοπραξία πωλήσεων) εγκαθίσταται στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.

1980

Θρυλική GSX

Η Suzuki παρουσιάζει την θρυλική σειρά μηχανών GSX, την εξέλιξη της GS. Η GSX περιέχει 4 βαλβίδες σε κάθε ένα από τους τέσσερις κυλίνδρους. Έτσι δημιουργείται και βραβεύεται ο πιο αξιόπιστος κινητήρας μηχανής, που έχει παραγθεί ποτέ σε μαζική παραγωγή.

1979

Το Alto

Η πρώτη γενιά Alto μπαίνει δυνατά στην αγορά του αυτοκινήτου με μια ανταγωνιστική τιμή. Ο συνδυασμός των μικρών διαστάσεων και της αξίας κερδίζει πολλή δημοσιότητα και θεωρείται εντυπωσιακό.

1976

Μηχανές GS

Οι διάσημες GS-σειρές των μοτοσικλετών Suzuki λανσάρονται με τεράστια προοπτική.

1975

Δόξα

Ο Barry Sheene κερδίζει το πρώτο Grand Prix του Ολλανδικού TT με την αγωνιστική ομάδα της Suzuki.

1973

Πιστότητα

Αναβάτες, οδηγοί, οπαδοί υποστηρικτές και φανατικοί ιδιοκτήτες, ενώνουν την αγάπη τους και συγκροτούν τη λέσχη μοτοσικλετιστών Suzuki στη Βρετανία.

1971

5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής

Ο Roger de Coster, αναβάτης των μoτοσικλετών Suzuki 500 κ.εκ, κερδίζει για πέντε συνεχόμες φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα Motor Cross. Στη συνέχεια, εμφανίζεται, η πρώτη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα "GT 750".

1970

Το 1ο αυθεντικό 4x4

Το Jimny 4x4 "γεννιέται" παράλληλα με το νέο εργοστάσιο Suzuki στην Kosia. Έτσι η Suzuki παρουσιάζει το Jimny, το πρώτο «πραγματικό» 4x4 που επιτρέπει σε όλο και περισσότερους ανθρώπους να εξερευνήσουν τις εκτός δρόμου διαδρομές και σύντομα γίνεται το αγαπημένο του κοινού.

1968

Ανάπτυξη

Οι καινοτομίες του Suzulight γίνονται πηγή έμπνευσης για την παραγωγή του Suzuki Carry Van, έτσι ο δρόμος της επιτυχίας συνεχίζεται.

1967

H Suzuki στην Ελλάδα

H Suzuki εγκαινιάζει τις εξαγωγές της με πρώτο προορισμό την Ελλάδα. Έτσι, η Ελλάδα γίνεται η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων Suzuki.

1963

Ταχεία ανάπτυξη

Ιδρύεται η U.S. SUZUKI Motor Corp. στο Los Angeles.

Ασυναγώνιστος

Ο μόνος Ιάπωνας αναβάτης που κερδίζει το TT: Ο Mitsuo Ito τινάζει τον κόσμο των μοτοσικλετών με την επιτυχία του για τη Suzuki στο Isle του Man TT. Παραμένει ο πρώτος και ο μόνος Ιάπωνας αναβάτης που κερδίζει τον αγώνα.

1962

Πρωτιά στα 50 κ. εκ

Ο θρίαμβος της πρωτιάς της Suzuki στην Ευρώπη κερδίζοντας το παγκόσμιο πρωτάθλημα των 50κ.εκ. και στο Isle του Man TT, με τον Ernst Degner.

1961

Κατασκευή μικρού φορτηγού

Tο πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητο της SUZUKI παρουσιάζεται στην αγορά με το όνομα "Suzulight Carry".

1958

Το σήμα

Πήρε πάνω από 100 χρόνια στη Suzuki για να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Μπορείτε να εντοπίσετε την καινοτομία, την ποιότητα και το ταλέντο για τη δημιουργία προϊόντων για την καθημερινή ζωή.

1955

Το πρώτο αυτοκίνητο "Suzulight"

Το Suzulight: Μετά από επιτυχίες στην κατασκευή μοτοσικλετών Suzuki, παρουσιάζεται το πρώτο αυτοκίνητο, το "Suzulight" με δίχρονο κινητήρα 360 κ. εκ. που σπάει το κατεστημένο με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, την ανεξάρτητη ανάρτηση για κάθε τροχό ξεχωριστά και το ενιαίο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα, τεχνολογίες που τα άλλα αυτοκίνητα της επόχης απέκτησαν αρκετά χρόνια αργότερα.

1952

Λαμπρό ξεκίνημα με τεχνολογικές καινοτομίες

Μετά τον πόλεμο, αυτό που χρειάζονται οι Ιάπωνες είναι φθηνά αλλά αξιόπιστα μέσα μεταφοράς και οι Ιαπωνικές εταιρείες ανταποκρίνονται, προσφέροντας κινητήρες, που μπορούν να προσαρμοστούν πάνω σε ποδήλατα. Η SUZUKI απαντά με το "Power Free", ένα φθηνό, ιδιαίτερα απλό στην κατασκευή και τη συντήρηση μηχανοκίνητο ποδήλατο με δίχρονο κινητήρα 36 κ.εκ. Η καινοτομία του "Power Free" βρίσκεται στο ότι δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να κινείται με την υποβοήθηση του κινητήρα, να ποδηλατεί χωρίς τον κινητήρα ή να απενεργοποιεί τα πετάλια και να κινείται μηχανοκίνητα. Η εφεύρεση αυτή θεωρήθηκε τόσο επαναστατική που η Κρατική Υπηρεσία Ευρεσιτεχνίας απένειμε στη SUZUKI οικονομική επιδότηση, προκειμένου να συνεχίσει την έρευνά της στα μηχανοκίνητα μέσα. Έτσι, γεννήθηκε η SUZUKI Motor Corporation.

1947

Επέκταση

Η Suzuki έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη κινητήρων για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες και επεκτείνετε με γρήγορους ρυθμούς. Έτσι τα γραφεία της εταιρίας μεταφέρονται σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, όπου συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί μέχρι σήμερα.

1909

Το ξεκίνημα

Σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό της Ιαπωνίας την Χαμαμάτσου, ο Michio Suzuki ίδρυσε τη Suzuki Loom Works, ειδικευμένη στην κατασκευή υφαντικών μηχανών για την εξυπηρέτηση της γιγαντιαίας Ιαπωνικής μεταξοβιομηχανίας. Δημιούργησε έναν αργαλειό που είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους, είναι πιο γρήγορος, πιο παραγωγικός και πιο εύκολος στη χρήση του, ανακαλύπτωντας μια ανάγκη που δεν υπήρχε, έτσι ο Michio Suzuki ξεκίνησε τις καινοτομίες στην τεχνολογία.