ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ




ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

GL
Σιδερένιες ζάντες με τάσι (175/65R15)
Air condition
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ράδιο/CD/MP3/Bluetooth®
Φώτα ημέρας LED
Αερόσακοι οδηγού / συνοδηγού / πλευρικοί / κεφαλής τύπου ''κουρτίνα''

GL+
Ζάντες αλουμινίου (185/55R16)
Οθόνη αφής 7" με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας
Προβολείς ομίχλης εμπρός
Σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω
Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
Σύστημα Hill Hold (στην έκδοση με κιβώτιο CVT)

GLX
Ζάντες αλουμινίου δίχρωμες (185/55R16)
Σύστημα πλοήγησης
Προβολείς LED
Keyless Push Start
Αυτόματος κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Λήψη Προϊοντικού Εντύπου
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΛήψη Τιμοκαταλόγου
ΛΗΨΗ ΩΣ PDF
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
SUZUKI
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.242
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 11,9"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 90/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.400

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,4 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 3,7 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,3 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 98 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.242
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 175
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 11,0"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 90/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.400

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Αυτόματο
Σχέσεις Μετάδοσης: -
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,6 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,0 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,6 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 103 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.242
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 170
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 12,6"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 90/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.400

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,9 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,3 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,9 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2:110 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.242
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 11,9"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 90/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.400

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 4,5 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 3,7 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,0 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 90 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.242
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 170
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 12,6"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 90/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.400

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 4,9 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,2 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,5 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 101 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 998
Αριθμός Κυλίνδρων: 3
Τροφοδοσία: Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότη (Turbo)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 195
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 10,6"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 112/5.500
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 170/2.000-3.500

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,7 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,0 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,6 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 104(γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 998
Αριθμός Κυλίνδρων: 3
Τροφοδοσία: Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότη (Turbo)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 10,0"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 112/5.500
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 160/1.700-4.000

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Αυτόματο
Σχέσεις Μετάδοσης: 6
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 6,4 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,3 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 5,0(λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 114(γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 998
Αριθμός Κυλίνδρων: 3
Τροφοδοσία: Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότη (Turbo)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 195
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 10,6"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 112/5.500
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 170/2.000-3.500

ΚΙΒΩΤΙΟ
Τύπος: Χειροκίνητο
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 4,8 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,0 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,3 (λιτ / 100 χλμ)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 97 (γραμ. / χλμ.)
Λήψη Τεχνικών Χαρακτηριστικών
ΛΗΨΗ ΩΣ PDFΧΡΩΜΑΤΑ











ΧΡΩΜΑΤΑ











ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Μοναδικές δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου σας!
ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΤΕ ΤΑ
ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ


DUAL SENSOR BRAKE SUPPORT (DSBS)
Το νέο SWIFT χρησιμοποιεί μία κάμερα και ένα αισθητήρα laser προκειμένου να εξακριβώσει εάν υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή με πεζό. Σε περίπτωση που ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης το αυτοκίνητο - αναλόγως συνθηκών- λειτουργεί με τους εξής τρόπους:
- Ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης.
- Αυξάνει τη δύναμη πέδησης σε ένα φρενάρισμα πανικού, εάν υπάρχει υψηλή πιθανότητα σύγκρουσης.
- Ενεργοποιεί τα φρένα αυτόματα σε περίπτωση που η πιθανότητα σύγκρουσης αυξηθεί ακόμα περισσότερο.
Διατίθεται στις εκδόσεις GLX.

RADAR BRAKE SUPPORT (RBS)
Το νέο SWIFT ανιχνεύει το προπορευόμενο όχημα μέσω ενός χιλιοστομετρικού ραντάρ. Σε περίπτωση που ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης, το αυτοκίνητο, αναλόγως συνθηκών, λειτουργεί με τους εξής τρόπους:
- Ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης
- Ασκεί ελαφριά πίεση στο φρένο προκειμένου να ειδοποιηθεί ο οδηγός να χρησιμοποιήσει τα φρένα.
- Αυξάνει τη δύναμη πέδησης υποστηρίζοντας το φρενάρισμα του οδηγού
- Αυτόματη ενεργοποίηση φρένων
Διατίθεται στις εκδόσεις GLX.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΦΩΤΩΝ (HIGH BEAM ASSIST)
Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς, μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού (εκδόσεις GLX).

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ
Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα και αλλάζει λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού (εκδόσεις GLX).

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Με ταχύτητες από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου (εκδόσεις GLX).

HYBRID
Το νέο SWIFT εξοπλίζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα (βασικός εξοπλισμός στις εκδόσεις GLX με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το σύστημα βοηθά τον κινητήρα και αποτελείται από μία ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Πρόκειται για ένα ιδανικό υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ SUZUKI ALLGRIP AUTO
Το σύστημα ALLGRIP AUTO βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε όλους τους τύπους οδοστρώματος παρέχοντας στον οδηγό την απαραίτητη ασφάλεια. Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα ALLGRIP AUTO μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός, προκειμένου να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος σε κάθε είδους επιφάνεια.

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ HEARTECT
Η πρόσφατα εξελιγμένη πλατφόρμα νέας γενίας HEARTECH διαθέτει πλαίσιο υψηλής ακαμψίας που συμβάλλει στην ασφάλεια των επιβαινόντων. Το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο με ομαλές και συνεχείς καμπύλες ώστε να απορροφά και να διοχετεύει την ενέργεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Με γνώμονα το μειωμένο βάρος, έχει εξαλειφθεί οτιδήποτε περιττό στη σχεδίαση της πλατφόρμας και χρησιμοποιώντας χάλυβα υψηλής αντοχής, έχουν αναβαθμιστεί οι θεμελιώδεις λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως η οδήγηση σε σταθερή πορεία, η οδική συμπεριφορά σε στροφές και η πέδηση, ενώ παράλληλα έχει ενισχυθεί η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.