Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα προετοιμασίας, μεταφοράς και επιπλέον προωθητικές ενέργειες.
Τύπος Καυσίμου: Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ): 1.462
Αριθμός Κυλίνδρων: 4
Τροφοδοσία: Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 145
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 102/6.000
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 130/4.000
Τύπος: K15B
Σχέσεις Μετάδοσης: 5
Xαμηλή φάση: 8,1-8,3 (λιτ / 100 χλμ)
Μεσαία φάση: 6,7-6,8 (λιτ / 100 χλμ)
Υψηλή φάση: 6,8 (λιτ / 100 χλμ)
Πολύ υψηλή φαση: 8.9 (λιτ / 100 χλμ)
Συνδυασμένος κύκλος: 7,7 (λιτ / 100 χλμ)
Εκπομπές CO2 Συνδυασμένος κύκλος (WLTP): 173-174 (γραμ. / χλμ.)
Από την πρώτη γενιά (στις αρχές της δεκαετίας του ’70) το JIMNY εξοπλιζόταν με κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας, που προσφέρει μια σταθερή βάση για εξαιρετικές εκτός δρόμου επιδόσεις.
Οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, τόσο εμπρός όσο και πίσω, βοηθούν το JIMNY να εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση σε επιφάνειες κάθε είδους. Όταν ένα εμπόδιο ωθεί έναν τροχό προς τα επάνω, ο άξονας πιέζει
τον άλλο τροχό προς τα κάτω για να αυξήσει την επαφή των ελαστικών σε δύσκολες μορφολογικές συνθήκες.
Τέσσερα μοναδικά χαρακτηριστικά καθιστούν το JIMNY τόσο αξιόπιστο εκτός δρόμου: Το ανθεκτικό κλιμακωτό πλαίσιο, οι τρεις ευρείες γωνίες του αμαξώματος, οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια στην ανάρτηση και η τετρακίνηση με κοντές σχέσεις μετάδοσης.
Από την πρώτη γενιά (στις αρχές της δεκαετίας του ’70) το JIMNY εξοπλιζόταν με κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας, που προσφέρει μια σταθερή βάση για εξαιρετικές εκτός δρόμου επιδόσεις.
Οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, τόσο εμπρός όσο και πίσω, βοηθούν το JIMNY να εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση σε επιφάνειες κάθε είδους. Όταν ένα εμπόδιο ωθεί έναν τροχό προς τα επάνω, ο άξονας πιέζει
τον άλλο τροχό προς τα κάτω για να αυξήσει την επαφή των ελαστικών σε δύσκολες μορφολογικές συνθήκες.
Τέσσερα μοναδικά χαρακτηριστικά καθιστούν το JIMNY τόσο αξιόπιστο εκτός δρόμου: Το ανθεκτικό κλιμακωτό πλαίσιο, οι τρεις ευρείες γωνίες του αμαξώματος, οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια στην ανάρτηση και η τετρακίνηση με κοντές σχέσεις μετάδοσης.
Από την πρώτη γενιά (στις αρχές της δεκαετίας του ’70) το JIMNY εξοπλιζόταν με κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας, που προσφέρει μια σταθερή βάση για εξαιρετικές εκτός δρόμου επιδόσεις.
Οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, τόσο εμπρός όσο και πίσω, βοηθούν το JIMNY να εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση σε επιφάνειες κάθε είδους. Όταν ένα εμπόδιο ωθεί έναν τροχό προς τα επάνω, ο άξονας πιέζει
τον άλλο τροχό προς τα κάτω για να αυξήσει την επαφή των ελαστικών σε δύσκολες μορφολογικές συνθήκες.
Ο ισχυρός βενζινοκινητήρας των 1.500 κυβικών διακρίνεται για την υψηλή ροπή σε όλο το εύρος των στροφών και συνδυάζει την απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, σε συνάρτηση και με το χαμηλό βάρος του οχήματος.
Σε απότομες κατωφέρειες και με το πάτημα ενός κουμπιού, το σύστημα εφαρμόζει αυτόματα τα φρένα και διατηρεί σταθερή ταχύτητα, έτσι ώστε ο οδηγός να επικεντρωθεί στο τιμόνι χωρίς να χρησιμοποιεί το πεντάλ φρένου ή τον συμπλέκτη.
Ο προσεκτικά σχεδιασμένος χώρος αποσκευών μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Οι πλάτες τους και το δάπεδο είναι επενδυμένα με πλαστικό για ευκολότερο καθαρισμό. Το φαρδύ αμάξωμα και τα επανασχεδιασμένα καθίσματα συντελούν στο αυξημένο πλάτος του χώρου αποσκευών, με αποτέλεσμα τη δυνατότητα εγκάρσιας αποθήκευσης μεγάλων αντικειμένων. Οι βίδες για εφαρμογή γάντζων και στις δύο πλευρές του χώρου αποσκευών, κάτω από τα πίσω παράθυρα αλλά και στο πάτωμα, καθιστούν εύκολη τη στερέωση μεγάλων αντικειμένων. Μια πρίζα 12V (στις εκδόσεις GLX) επιτρέπει την τροφοδότηση συσκευών και εργαλείων πίσω από το όχημα.
Από την πρώτη γενιά (στις αρχές της δεκαετίας του 70’)
το JIMNY εξοπλιζόταν με κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας,
που προσφέρει μια σταθερή βάση για εξαιρετικές εκτός
δρόμου επιδόσεις.
Οι άκαμπτοι άξονες τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια,
τόσο εμπρός όσο και πίσω, βοηθούν το JIMNY να εξασφαλίζει
μέγιστη πρόσφυση σε επιφάνειες κάθε είδους. Όταν ένα
εμπόδιο ωθεί έναν τροχό προς τα επάνω, ο άξονας πιέζει
τον άλλο τροχό προς τα κάτω για να αυξήσει την επαφή των
ελαστικών σε δύσκολες μορφολογικές συνθήκες.
Η τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP PRO ικανοποιεί το ένστικτο περιπέτειας με δυνατές επιδόσεις τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, καθώς το JIMNY προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση. Τοποθετήστε τον επιλογέα στη λειτουργία 4L, όταν απαιτείται ενισχυμένη ροπή για καλύτερη πρόσφυση σε απότομες πλαγιές και τραχιά μονοπάτια. Σε επίπεδα εδάφη, αλλά και σε χιονισμένες επιφάνειες, επιλέξτε 4Η για να απολαύσετε τετρακίνητη ροπή σε υψηλότερες ταχύτητες. Μόλις επιστρέψετε σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους, μεταβείτε στη λειτουργία 2H για κίνηση σε δύο τροχούς για πιο ομαλή, ήσυχη και αποδοτική οδήγηση.