Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT εκφράζει τις αυθεντικές αξίες της μάρκας «Διασκέδαση στην οδήγηση», «Αξιοπιστία» και «Μέγιστη απόδοση», επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μέσα από τέσσερις λειτουργίες AUTO, SPORT, SNOW και LOCK. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, όπου ο οδηγός επιλέγει τη λειτουργία που επιθυμεί ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα που διαθέτουν αυτόματη τετρακίνηση, κατανέμει τη ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνευθεί ολίσθηση των εμπρός τροχών. Επιπρόσθετα, δρα προληπτικά ελέγχοντας την ολίσθηση βάσει της επιφάνειας του δρόμου, της θέσης του πεντάλ γκαζιού, της γωνίας τιμονιού και άλλους παράγοντες και κατανέμει ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς, πριν το αυτοκίνητο ξεκινήσει να ολισθαίνει.
Ο δυναμικός έλεγχος οδικής συμπεριφοράς του οχήματος είναι μια λειτουργία που εξασφαλίζει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου από τη συνεχή παρακολούθηση των συνθηκών κίνησης μέσω ενός αισθητήρα γωνίας τιμονιού, ενός αισθητήρα εκτροπής οχήματος, και άλλων συστημάτων, ελέγχοντας το σύστημα τετρακίνησης και την υποβοήθηση τιμονιού.
Παράλληλα, κατανέμεται σωστά η ροπή μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, καταστέλλεται οποιαδήποτε τάση πλευρικής ολίσθησης του οχήματος πριν το ESP παρέμβει, και έτσι εξασφαλίζεται την σταθερότητα του αυτοκινήτου.
Για παράδειγμα, όταν μια τάση υπερστροφής μπορεί να οδηγήσει το όχημα στο να ολισθήσει προς την εξωτερική πλευρά της στροφής, το Synergetic Vehicle Dynamics Control, μεταβάλλει την υποβοήθηση του τιμονιού και ταυτόχρονα κατανέμει τη ροπή για να βοηθήσει τους μπροστινούς τροχούς.
Αντίθετα, όταν προκύψει μια τάση υποστροφής, με τους μπροστινούς τροχούς να χάνουν τον έλεγχο και το όχημα να ολισθαίνει προς την εξωτερική πλευρά, το Synergetic Vehicle Dynamics Control αλλάζει την κατανομή ροπής του κινητήρια ενισχύοντας τους πίσω τροχούς και σταθεροποιώντας το αυτοκίνητο.
Το Synergetic Vehicle Dynamics Control είναι ουσιαστικά ένα σύστημα το οποίο εξασφαλίζει την σταθερή οδήγηση και προορίζεται για να αυξήσει τα όρια πρόσφυσης και τις επιδόσεις στι200ς στροφές, του αυτοκινήτου.
Το σύστημα ESP® είναι επίσης βέλτιστα ελεγχόμενο για κάθε λειτουργία.
Στη επιλογή SPORT, το ESP® μειώνει την παρέμβαση ελέγχου πρόσφυσης με σκοπό να μεγιστοποιήσει την αίσθηση του οδηγού για τον έλεγχο του οχήματος.
Στην επιλογή SNOW, το ESP® αυξάνει τον έλεγχο πρόσφυσης, με σκοπό να παρέμβει έντονα για τη μεγιστοποίηση της σταθερότητας του οχήματος όταν αυτό απαιτείται.
Στην επιλογή LOCK, το ESP® βελτιώνει την απόδοση με τη χρήση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης αφού το φρένο επενεργεί στους τροχούς που ολισθαίνουν και παρέχει αυξημένη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση.
Την ίδια στιγμή, το ESP® και τα άλλα συστήματα ελέγχου λειτουργούν με βέλτιστο τρόπο για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου από χιόνι ή λάσπη, προσφέροντας την απαιτούμενη ροπή.
® Το ESP είναι σήμα κατατεθέν της Daimler AG.
Ο βαθμός κατανομής της ροπής του κινητήρα, και η κατανομή δύναμης πέδησης σε όλους τους τροχούς ποικίλλουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Το ESP® είναι ουσιαστικά ένα σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Σε περίπτωση απόκλισης ή πλαγιολίσθησης που υπερβαίνει τα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών και του οδοστρώματος, το ESP® θα εξακολουθεί να λειτουργεί, αλλά πιθανόν δεν θα μπορεί να είναι απόλυτα αποτελεσματικό.
Για την ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επίσης ελέγχεται από την επιλογή SPORT. Τροποποιεί την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και την απόδοση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα για να δώσει μια πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης. Στην περίπτωση των οχημάτων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων βοηθά να διατηρήσει τις στροφές του κινητήρα σε υψηλότερα επίπεδα, βελτιώνοντας την επιτάχυνση, και προσφέροντας σπορ οδηγικές επιδόσεις.